Služby Allianz pojišťovny klientům zpříjemní platební terminály

Allianz pojišťovna spouští tento týden ostrý provoz platebních terminálů. Po důkladné testovací fázi je začíná distribuovat na svá obchodní místa. Nový, pohodlný způsob placení časem zvýší komfort klientů ve zhruba 60 procentech pojišťovacích kanceláří a franšíz. Nespornou výhodou jak pro návštěvníky přepážek, tak pro obchodníky, bude i větší bezpečnost při zacházení s penězi.

Do první poloviny března bude platebními terminály od UniCredit Bank vybaveno asi 80 obchodních míst Allianz pojišťovny. „Zejména ve větších městech je po terminálech velká poptávka, ať už ze strany našich klientů, tak obchodníků. Distribuci proto chceme provést co nejrychleji,“ říká Milan Popek, manažer rozvoje obchodních míst Allianz pojišťovny.

Během druhé poloviny roku by měl pak počet poboček umožňujících platby kartami, včetně těch bezkontaktních, vyšplhat zhruba na 150. Do franšíz Allianz pojišťovny poputují terminály bezdrátové, zatímco ostatní obchodní místa si sama volí mezi bezdrátovou a klasickou variantou.

„Zavedení platebních terminálů vnímám velmi pozitivně, nepochybně je to krok správným směrem. Pro klienty to bude mnohem komfortnější a bez stresu, ať už při placení větších částek, které nechtějí nosit v hotovosti po městě, ale i při úhradě menších položek – už nebude problém, když obchodník nebude mít drobné nazpět,“ dodává Milan Popek.

A s vysokými částkami se po městě cestou do banky nebudou muset pohybovat už ani obchodníci Allianz.

Zdroj: tisková zpráva pojišťovny Allianz