Smyk, havárie, nepojízdné auto. Jak Vám mohou pomoci asistenční služby?

Jak ukazují zkušenosti klientů s asistenční službou, kterou poskytuje Triglav pojišťovna, nemusí být tyto nenadálé situace pro Vás žádným problémem. Asistenční služby se vztahují nejen k pojištění vozidel pro případ dopravní nehody, ale také pro případ poruchy na vozidle.

Stalo se standardem, že již většina motoristů ví, že v případě nepojízdného vozidla z důvodu havárie a to bez ohledu na to, kdo je viníkem, se má obrátit na asistenční službu „své“ pojišťovny. To, že řidič neprodleně kontaktuje svoji asistenční službu, mu pomůže zajistit odtah vozidla z místa nehody a současně si může ušetřit mnoho nemilých zkušeností, které by mohl získat při využití tzv. nesmluvních autoodtahů.

Asistenční služba ZÁKLAD je služba poskytovaná v souvislosti s povinným ručením nebo havarijním pojištěním v případě pojistné události.
Asistenční pomoc poskytujeme taktéž v případě nedostatečného množství provozních náplní, vybití akumulátoru, úniku vzduchu z pneumatik, zlomení nebo ztráty klíčů.

Připojištění nadstandardní asistenční služby PLUS. Asistenční pomoc kromě pojistné události, také v případě poruchy vozidla. Možnost připojistit si v rámci produktu Basic nebo havarijního pojištění. V rámci povinného ručení Exclusive je tato asistence zahrnuta v ceně. Asistenční pomoc není omezena stářím vozidla, limit asistenční pomoci v zahraničí až do výše 30 000 Kč a to vše za 260 Kč/rok.

Zdroj: tisková zpráva Triglav pojišťovny

Příspěvek byl publikován v rubrice Havarijní pojištění, Pojištění, Pojištění vozidel, Povinné ručení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *